Italian - VMware Group

View Only

Search Community

Latest Discussions

• Ciao a tutti. Ho scaricato la versione FUSION 13, dovrebbe essere Personal Use. Detto questo non riesco a trovare dove sarebbe la licenza uso personale. Ho navigato in qualsiasi pagina ma niente da fare. Qualcuno riesce ad aiutarmi? Grazie

• Hi guys, i have a .csv containing vmname, vdswitch, portgroup, user and password (in clear). I need to encode it (maybe base64) so no one can open and read it and open it inside my PowerCli script so i can retrieve all data, related to the columns above ...

Recent Shared Files List Add

• Posted in: Italian

Unanswered Threads

Ciao a tutti. Ho scaricato la versione FUSION 13, dovrebbe essere Personal Use. Detto questo non riesco a trovare dove sarebbe la licenza uso personale. Ho navigato in qualsiasi pagina ma niente da fare. Qualcuno riesce ad aiutarmi? Grazie

Hi guys, i have a .csv containing vmname, vdswitch, portgroup, user and password (in clear). I need to encode it (maybe base64) so no one can open and read it and open it inside my PowerCli script so i can retrieve all data, related to the columns above ...