Clarity

 View Only

Additional CA PPM Resources in Portuguese

  • 1.  Additional CA PPM Resources in Portuguese

    Posted Sep 25, 2015 02:51 PM

    Hi folks,

     

    I'd like to share with you all some resources where you can find more information about CA PPM totally in Portuguese. I've created some content in our local language (Brazilian Portuguese) to whom don't speak English.

     

    Personal Blog

    Here I share technical content related to CA products I work with. Just filter by CA PPM and see how-to articles, troubleshooting, scripts, etc.

     

    GitHub

    Here I share code samples (NSQL queries, SQL queries and Gel scripts) to complement the articles I wrote on the blog above.

     

    Google+ Collection

    Here I share all of good content (technical, functional, tutorials, etc.) I read about CA PPM in Portuguese.

     

    Hope it helps.

    Note: These resources are not CA's official sources of knowledge.

     

    *****************************************************

     

    Oi pessoal,

     

    Gostaria de compartilhar com vocês alguns recursos onde vocês podem encontrar mais informações sobre o CA PPM, totalmente em português. Criei estes recursos em português para facilitar o uso do CA PPM para quem tem dificuldades com inglês.

     

    Blog Pessoal

    Aqui eu compartilho conteúdos técnicos relacionados aos produtos que eu trabalho na CA. Filtre por CA PPM e veja guias, soluções para possíveis problemas, scripts, etc.

     

    GitHub

    Aqui eu compartilho exemplos de códigos (consultas NSQL, consultas SQL e Gel scripts) para complementar os artigos que escrevi no blog acima.

     

    Coleção Google+

    Aqui eu compartilho todo bom conteúdo (técnico, funcional, guias, etc.) que eu leio sobre CA PPM em português.

     

    Espero que ajude.

    Nota: Essas não são fontes oficiais de informação da CA.